22 Februari 2011

KeNaPa + MeNgaPa & BaGaiMaNa..

~ Kenapa kite terlalu sukar nak melupakan seseorang yg pnh muncul dlm idop ini? knapew blh berlaku begini,Ya aLLah kuatkan lah hati hambaMu ini, aQu tahu aku bukanlah yang terbaik buatnya dan juga aku gagal menjadi yang terbek di dalam hatinya..Kenapalah nasibKu jadi begini? apa salah aku padanya? sedangkan aku ikhlas menerimanya seadanya sejak mula bertemu lagi tapi balasan yang diberikan padaku adalah satu KecUranGan dlm perhubungan,,Kenapa2 lelaki tiaDa perasaan perikemanusiaan terhadap WaniTa? Apakah kurang kasih sayang yg telah aku berikan kepadanya,,,sampainya hati dye bile buat aty aku kecewa,,,Ya aLLah tolonglah hambaMu ini dan kuatkanLah hati dan perasaanku untuk menenpuhi segalanya yang berlaku...Ya aLlah aku xtahu nak mengadu dengan siapa tentang masalah yang ku hadapi ini..kenapa dan mengapa org xblh nk fhm tentang masalahKu ini...aQu bagaikan mati hidup kembali di dunia ini, aQu ingt kali ini adalah kali yang terakhir aku akan menemui cinta ku tapi akhirnya gagal dipertengahan jalan,apakah dosaKu padanya? setelah semuanya berlaku kepada nasibKu ini,aQu bagaikan xberdaya Lagi untok meneruskn khdpn ini tp aku tahu aQu harus kuatkan semangat tok terus hidop,mybe adew hikmah dgn pew yg tlh berlaku.aQu xtahu dan btol keliru ngn segalanya knpew semua ini menimpa terhadapKu..hanya tuhan sajew yang tahu betapa sakitnya hati aku bile semua ni menimpa idopKu..knpew semua orang begitu susah nk fhm ngn keadaan dan masalah aku ni?mmg senag OrG len suh bebanyak kn bersabar2 ylah kn sbb xkena batang idong sendiri kn,,mmg senag tok berkata2 suh bersabar tp sampai BiLe??? sampai mati kew harus bersabar ngn benda cam ni,,hurmm aku xtahu knpew ary ni aku terase sakit sangat aty,terase sebak,nk menangis dan segalanya...knpew22,,adoii aku sendiri pening ngn segalanya kenapa dye sanggup buat begini kpada Ku? aku tahu aku xcukup baik toknya dan bukan yang terbaik diantara semua.aku hanya manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan yg blh terluka bebila masa sajew.di saat aku ikhlas menerimanya tp knpew dye memberikan balasan kpda ku sebegini...aku sendri xtahu sampai bila akn mcm ni??? aku btol2 xlarat n pnat sangat..mmg semua org tgok aku tersenyum tp dlm hati aku adakah aku senyum????? Bilakah kebahagiaan itu akan menjadi milik aku? kekadang aku pon teringin bahagia mcm org len jgk tp aku sendri xtahu bile..hanya tuhan sajew yang tahu...aku tulis semua ni dkt Blog bkan nak metafsir apew yg aku asew tp dekat cini sajew yang mampu aku luahkan,,,biarlah akan menjaDi rahsia selamanya.Manusai sememangnya xkn fhm ngn keadaan cam ni tp sekiranya menimpa kpd diri mereka barulah mereka tahu betapa beratnya yg aku tanggung selama ini....Bialah Segala yg aku Rasai ini akan terus aku catatkn diSiNi,(BLog.),,aku xkisah law org nk mengutuk atau papew pon sbb hanya orang yang merasainya akn fhm ngn keadaan ni...
~ keKadang aku terpikir bilekah kebahagiaan itu akan menjadi miliku,tp aku tahu xmungkin kebahagiaan 2 akan menjadi miliku kerna aku telah ditakdirkan dengan keadaan cam ni,kebahagiaan yang aku capai selama ni hanya separuh jalan bile nak sampai di penghujung jalan jadi terputus lah segalanya..kenapa,mengapa aku pon xtahu knpew semua ni jd cam ni.apew salah aku pada kaum aDam,,aku blh terima kalau aku dikecewakan sekali sahaja tp kali ny da kali ke-4 da,,,hanya tuhan sajew yang tahu betapa sakitnya hati aku ni,,,hurm......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan