08 Februari 2011

Ya aLLaH AdaKaH DiE SuDaH TiaDa DiHaTiKu !!!

Dada berdebar-debar bagai Jiwa yang tengah bergelora malah minda ku pula diasak dengan pelbagai soalan mengenangkan pelbagai perkara yang telah berlaku kepadaku selama ini. aQu keliru yang mana dahulu harus aku selesaikan segala masalah yang menimpa idopKu selama ini. Banyak sangat yang telah membelenggu dan yang harus aku lalui walaupon terpaksa hadapi segalanya senDiRian...
Pabila masalah itu datang menimpa hatiKu, Seakan aQu mahu saja melarikan diri dari segala masalah itu tp kekadang dengan cara melarikan diri bukan cara untuk menyelesaikan masalah yang sedang bermain dalam hati dan perasaan Ku ini...
aQu pon tidak tahu nak meluahkan dengan siapa tentang masalah Ku ini,,tiada siapa yang mengerti tentang keadaan yang telah aku hadapi, hanya orang yang merasai sahaja tahu bagaimana sakitnya hati bila terjadinya begini, aQu tidak kisah sama siapa yang mahu mengutuKku tentang apew yang telah aku coretkan dalam BlogKu ini..Ya aLLah sampai bilakah semua ini harus bermain dan berputar di dalam Minda Ku ini, Dan sampai bila ia harus tamat...
Di saat aku memerlukannya dye hilang entah kemana dan xpenah munCuL lagi sehinggakan Dye kembali semual pabila dye memrlukan aku..aQu sendiri berada dalam delema hidop ku. aku tak tahu bagaimana semua ini harus diselesaikan secepat mungkin..JikaLau benar dye Syg & CinTe sama aQu tp kenapa dye buat ku begini dan terus begini..Kenapa dye muncuL di dalam hidop Ku disaat aku ingin melupakan mu??? aQu tahu bahawa aku tidak sekuat ( SiTi Hawa) untuk terus bertahan dan bertahan akan sesuatu yang tak pasti.
Tapi seandainya dye membaca warkah ku ini,,ku ingin dye tahu bahawa aQu ingin melihat dye bahagia sehingga ke akhir hayat dan semoga berjaya...Bagi aku bukan senang untuk aku menerima seseorang dan jugak bukan senang untuk aku melupakan seseorang itulah prinsipKu...aQu bukan cam pompuan len sesenang itu untuk melupakan sesuatu yg pernak muncul dalam kehidupan ku suatu ketika dahulu walaupon hanya sekejap tp aku berterima kasih kerna sudi menerima ku dan melayan kerenah ku.. Dan mungkin dye bukan dicipta untuk ku dan jugak aku bukan untuknya jadi satu saja yang aku inginkan darinya " CinTaLah Seseorang kerna aLLah bkn kerna inginkan memainkan perasaan seseorang"...Jadilah yang terbaik dari yang baik..Semoga dikau bahagia,,,itu saja yang mampu aku katakan..



Kertas putih itu,
Penuh ditulis dengan pelbagai cerita tentang kite,
Dakwat biru berkisar kisah rinduKu,
Dakwat merah itu berkisar rase amarahKu,
Dakwat hitam itu berkisar DendamKu yang Terpendam,
Dakwat hijau bersar emosi yang memukau.

Kertas putih itu kulipat menjadi Kolek
Diantara penjuru bertemu cantik
Kutolakkan layarnya yang pendek itu
Haluannya kubentangkan deng eLok

Perlahan-Lahan di sungai 
Alirnya perlahan begitu mendesah hatiku
Kuletak kolek kertas yang separuh basah terkena linangan air mataKu

Itulah kenangan diantara kita cuma seberkas
Hanyut dalam hembusan nafas
Mencari namaMu tidakKutemui
Meskipun kucuba mengingati kisah antara kita tapi....
Namun hanya linangan air Mata yang mengalir Deras...

MaaF, Bukan ku lupa budiMu itu
Cuma cebisan yang tertulis di kertas itu kian tenggelam dalam hidupKu
Bersama-sama tulisanya kian terpadam
Ku akan biarkan perlahan-lahan ia terpadam selamanya lalu terlerai dan terendam dari hidupKu.

Dalam memori mahupon dihatiKu
Tidak mungkin kenangan itu mampu berdiri lagi kerna aku ingin melupakannya...

Kertas yang telah kucoretkan itu penuh dengan kenangan diantara kita telah kureLakan ia hanyut selamanya
Demi Kasih yang tidak akan terpaut lagi ! ! !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan