06 Ogos 2012

Kenapa LELAKi PEniPU???


Lelaki menipu kebosanan, kesepian atau nafsu semata-mata? <> Adakah kerana mereka bosan atau kesepian - atau sekadar horny?
Berikut adalah senarai kemungkinan sebab mengapa lelaki sesat (dan mungkin penyelesaian).
1. Komplesensi dalam hubungan
Pasangan cenderung untuk mengambil sesuatu untuk diberi selepas beberapa tahun bersama-sama. Maka menyimpan cinta hidup dengan sedikit tipu muslihat: Memulakan malam dengan seorang lelaki, anda memakai LBD seksi anda, atau flirt dan bermain pura-pura malu dengan dia. Manusia fikir tentang seks sepanjang masa
2. Kehidupan seks anda adalah kurang daripada bintang
Ingat bagaimana bercumbuan begitu penting sepanjang hari anda dating? Dengan baik, ia masih harus walaupun anda berkahwin. Ya, anda boleh letih dari kerja atau sibuk dengan anak-anak, tetapi seks boleh membantu anda terus berhubung. Bersikaplah jujur ​​dan terbuka dengan keinginan anda untuk jangka masa yang lebih memuaskan di atas katil.
3. Anda telah membiarkan dirimu lepaskan
Kita mahu menjadi orang yang melihat dan merasa baik tentang diri mereka. Jadi mula memberi perhatian kepada keperluan anda: Tenggelamkan diri anda dalam tujuan murni dan hobi di luar kerja, dan mengekalkan penampilan yang rapi - ini akan menjejaskan mood anda. (Sudah tentu ini terpakai kepadanya juga.)
4. Di mana imaginasi anda
Lelaki mempunyai fantasi seksual mereka sendiri, begitu juga anda. Dia mungkin menyembunyikan mereka daripada anda kerana dia takut apa yang anda akan berfikir. Mengapa tidak berkongsi fantasi bersama-sama? Mendengar apa yang setiap daripada anda mempunyai berkata - dan mungkin anda boleh berkompromi. Lelaki dan fantasi seksual mereka 5. Beliau tidak merasa disayangi
Siapa yang mahu dikawal oleh isteri beliau dan nagged henti-henti? Dari masa ke masa, hujah sedikit dan tiffs yang kecil mungkin menyebabkan kemarahan di dalam hubungan anda. Membina semula berkenaan adalah kunci.
6. Anda mempunyai hujah yang hebat
Beliau mungkin telah overreacted dan membuat kesilapan - menyebabkan dia berasa bersalah selepas perbuatan yang komited.
7. Dia mahu berasa muda dan waras lagi
Ia dijadikan berkata bahawa kesenangan dan endorfin yang dihasilkan dari perkara yang tidak rahsia atau pertemuan seks boleh membuat lelaki merasa lebih baik tentang dirinya. Adakah ini mengapa lelaki mendapati muda wanita lebih menarik? Mungkin. Merujuk kepada # 2 dan # 4. Pemain tahu bagaimana untuk mendapatkan apa yang dia mahu, yang dia mahu.
8. Beliau adalah seorang pemain
Apa yang dia mahu, dia mendapat. Dia sentiasa boleh mencari pelbagai dan keseronokan.
Apa yang anda fikir?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan