22 Mac 2011

aQu inGin seTiap SaaT dan SeGalanYa aKan Ku CaTatKan disiNi...KaLi ni Citer SaL FaMiLy Ku Lak..

Ni Time Ku Khecik ag....
Ni adalah Zaman kanak2 ag...pg2 ni aku nk Merepek jap....Buhsan sesangat...so aku nk COretkn BLog aku lah,,,,lantakLah org nk kata apew pon,,Dew Ku Kisah...hahha...hhaha,,sowy U aLL Pic Time kanak seksi ckit..hahha..da xdew gmbr len....hahha...xpew LAyaNzzzzz...


Ni aQu dengan AdiK BoNgsuKu NamaNya Jie...
aQu dgn Kakak Ku yg Kedua (ECah)

Posing jap..hehheheh...ni semua time kat dpn halaman Umah Ku

KaMi 3BeraDik....Ct + Atien + Jie

Ni kami yg Bju Hijau 2 My mama...

huhuhuhu !!

McM2 Gaya,,,hahha


aQu, maMa, Adik Jie n Lie


aQu dan MaMaKu...

KaKaK Ku Dan MaMaKu..
ABaNg DaN Adik Ku...

3LeLaki DLm KeLuarGa Ku...FiRDaus , FaiZ , FikRi

Time Ni aQu Suap Kek Untk ABaH Ku...

aQU Dan AkaK SuLonG Ku..

aQu MeRinDui saat ini,,,,,berkumpul ramai2,,sonok sangat,,dlm family ku ini semua adik beradik ku adew 7orang...3laki dan 4permPuan...yang pertama bernama SITI NOOR IDAYU @ SITI NOOR ROGAYAH akk sulongku,,yg kedua bernama CHE MOHD FIRDAUS ni abg ku...yg ketiga lak nama SITI NOOR ESHAH,,haaa law yg keempat 2 adalah aQu lah SITI NOOR FATIN,,yang Kelima ialah bernama MOHD FAiZ adik bawahku,yg keenam plk ialah nama MOHD FiKRi manakala yang Last ialah BErnama SITI NOOR NAJIEHAH.....ni lah adik beradik ku yang aku adew,,,,kami semua dibesarkan di KeLANTAN negeri yang penuh adat dan sopan santun,,,negeri kelantan adalah sangat best arr bg aku,sbb org2 kat sana semunya ok n senyum SokMo je,,,ha aku lupa nk ckp yg my mom ialah bernama NANI BiNTi MAT HUSsiN dan aBAh ku lak BERNama MOHD BiN CHE HASSAN....mybe pada yang membaca ni agak keliru ngn nama atuk ku,,,hhehe..nama atok mama n abah ku hampir sama tp yg sebenarnya bukan saudara pon,,,just 1 negeri jew kedua2 atok ku 2,,,aQu dibesarkan disana selama 20 TAHUn dgn bermacam2 dugaan dan cabaran sepanjang aku hidup ni...aQu bukanLah org yg BEraDa tp aQu hnya org yg Biasa2 sahaja,,ckup dgn kasih sayang antara family sahaja,,,hurmm..family belah MaMa ku seramai...11 orang,,,dan belah aBaH ku adalah seramai..8 orang kot,,xpasti lah sbb xterlalu rapat ngn family belah aBahku sbb family belah aBah KU ialah len skit...atuk ku yg bernama hassan iaitu atok belah bapak ku ini ialah berkhawin ngn org len iaitu nenek tiriku iaitu nama EMBoNG yg berasal dr thaiLand..2pasai kurang rapat sngt,,,hurmm,,xpew lah abaikan semua 2...yg penting family belah maMaku terlalu syok sngt sbb semua penyayang....kalau blh dikatakan familyku ni ialah family 69 @ 96..sbb terlalu ramai sangt,,,,hehheh,,,2 yg best bile time berkumpul ramai22,,,syok gilerr beb...yang paling best time raya n kenduri apew2 jew mesti penuh rumah,,,,yelah adik beradik mamaKU plk masing anak2 semua ramai adew yg berbelas22 n mcm2 ag,,kembar pon adew,,,hehhe..aQu bersyukur sbb aQu dibesarkn oleh family maMaku iaitu keluarga MOHd n NaNI...aku bersyukur sngt sbb selama ni menjagaku dgn bek sekali n mengikut semua yg ku mahu...TQ to MAMA N ABAH....love u all..hehheh...law adew yg membaca blog Ku ini law adew yg mengata 2 hak kowg lah,,lanTak p lah,,,,,aku xkisah...hahhah,,aku adalah aku dan xkn mnjadi sesapew,,aku bersyukur dgn aku yg skng,,,,hahha(ayat ku xleh bla arr,,hahha)
setakat ni lu merapu ku,,nanti ku sambung ag,,hahhahha...
 


(P/S : kepada sesiapa yg kurang senang ngn MY BLog xpew xkisah,,,,xsuka jgn dibaca,,,law suka xkisah baca lah,,just 4 fun jerr...disini lah ku ingin mengisi kesunyiaan hatiku,,,dgn merepek2 di bLog,,hahhah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan