06 Mac 2011

sAtu2nYa AbaNGKat Ku Yg Ku aDe !!!! > LaDeN

Ni Lah abg angkat ku yg bernama afendi tp kenkawan dye pnggiL laden.....aku gembira dan xmenyangka aku akn bertemu ngn abg ku ini,,padahal dulu aku xsuka abg angkat kew adex angkt kew sapew2 lah,,,skng aku leh terima yg dye aBg angktKu,,dye Lah sOrg2nya AbG angktKu...pda mulenya aku knl dye at KeM Sg.UDang lah,,bersebelahan ngn sg.sotong 2,,hahha...dye bek sama aku sjk aku knl abg aku ok ajew sama dye..dye seorg yg ok ngn smua org...aku bersyukur kpdmu ya aLLah kerana pertemukn kami dalam keadaan yg ckup glieerr di kem 2,,,duk kat kem 2 bgai nk gilerr dibuatnya,,paling aku xsuka bunyi Loceng GiLer babI 2...asew nk jew cabut Loceng 2,,,,hahha,,ylh Pg2 bute kol 2@3 pagi nk kena kawad n pamping..tp bile dingtkn balik sonok pon adew,,,yelah bile last22 asew berat lak aty nk tinggl kem 2,,,manew xnya Windu ngn Loceng GiLer BaBi 2,,hahhaha....pada mulanya xRela gak p kem sg,udang 2..ylh pk mcm22..tp bile da sampai sana hufff agak mencabar lah jgk....xpew jnji rock beb at sana,,biar lah hitam pon t berbaloi beb,,dpt knl ngn semua org n mcm2 pengalaman dpt...yg pling xleh lupa adew lah satu mlm 2 kena pamping bnyk soit...aku sampi xleh nk kira...200lbh taw bapew ntah...asew nk ajew mengamuk time 2 ylh matew pon da rabak ngantok lah katakn...tp sbar222....demi kenkawan d IKt yg sdang menunggu...hahhaha...
hah sal abg angkat ku yg sorang ni...sbrnya aku pon xtahu sangt sal dye,,yg aku tahu time dye mengajar kawad xpnh senyum tp bile dye senyum hermmmm,,,,menawan adew lah gak cam senyuman Kambing,,,hakhakahaha !!!! bak kata abg angkt ku ni,,senyuman dye adalah senyum mengena than senyuman org len senyum terkena,,,mmg terkena beb..hahhahha.....abg angkatku ini kerja kat sg.udang pegawai at sana...sapew2 yg terase nk p sana p lah..6t terkena lah beb,,hahhah...aku xtahu nk tulis pew sbb aku xbapew tahu sal abg ku sorg ni....coz knl dye pon singkt sngt...hah adew 1 ag,,yg xleh bla time latihan menembak kat kem 2,,paling aku sakit aty yelah..senapang pam gam kot seingat aku,,berat glerr soitt,,ase nk jew aku campak tp xpew aku sahut cabaran tu aku tembak jgk lah,,,hentam jew lah,,kena xkena pon 2 len cite,,hahhah....first menembak terase nk melayang jgk aku,tp xpew sabar jew,,sbb best menembak coz kite pk yg kite nk tembak 2 kite byangkn muke org yg kite Benci,,,hufff..tembak jew..pammmg222..hahhahha...papew pon kat kem 2 lah seribu 1 maknew bg kami yg telah merase duk at sana,,,hahha...suka + duka + sedih + ceria + sakit aty + GemBiRa dan mcm2 ag..huhuhu...aku sbnarnya xthu nk cite sal apew jd aku citer lah yg adew kaitan ngn abg ku ini at kem sg.udang...papew pon kumpulan Dua menang,,hahhaha..2 yg membuat kami hapy..hehhe....than law aku tahu sal abg aku ni 6t aku update ag ea...huhuh....sambung len kali ag,,hehhe:)

Ni nak p perang kot..hahhah !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan